Idag mår jag bra:)

Idag mår jag bra, men fråga mig igen i morgon eller om
någon timme så kan det vara annorlunda. Det går upp och ner
hela tiden, från dag till dag. Som förra Fredagen när vi skulle på
middag hos svärmor, båda Fredriks syrror och deras familjer var
där också och vi skulle äta middag. Men jag var tvungen att åka hem
innan middagen. Så fort jag hörde Neo så vart det jobbigt. Men i Onsdags
när de var hos oss så gick det hur bra som helst. Underbara, söta lilla Neo.
Det är ju ingens fel att jag känner så, det bara är så med tanke på omständigheterna.
Och jag tror det kommer kännas så ända tills vi får eget/egna. Får helt
enkelt acceptera att det är så. Finns inget att göra åt det.

Nu är jag ombord på båten med Fredrik:) Det blir som våran lilla semester, även
fast han jobbar och jag pluggar till körkortet. Vi har kvällarna tillsammans mitt ute
på havet. Kan inte bli så mycket bättre just nu.
Och när jag kommer hem ska jag jobba mina sista 5 dagar som timvikarie. Sen blir jag
äntligen fast! Eller uppsagd, det vet man aldrig. Men jag hoppas att det är det först nämnda.
Så det här var fan den sista sommaren som jag jobbade så här!
Förhoppningsvis så blir allt mycket bättre nu:)

Ne nu ska jag gå och träna så tiden går fortare tills hjärtat slutar.
Blir nog bad i poolen ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0