Plugg, mys, plugg, mys...:)

Det är så jävla skönt att få komma bort ibland!
Att bara få vara för oss själva är helt underbart.
Ingen telefon, ingen tv och knappt något internet.
Jag har det sååå myyysigt här med min älskade man.
I Lördags badade vi i poolen i flera timmar. Hur underbart
som helst! Inte varje dag man ligger i en pool och har
utsikt över havet:)

Har inte kollat på tv sen jag var hemma, eller jag såg
OTH i söndags, men annars har jag inte kollat något alls.
Pluggar som bara faaan när Fredrik jobbar. Har aldrig
någonsin pluggat så här mycket till något förut. Jag lär
mig något nytt varje dag. Känner mig så taggad till att ta körkortet
nu!
Ska åka hem på Torsdag kväll:( Men då är jag närmare fast anställning
eller om jag har otur, uppsagd.
Men på Fredag ska jag gå raka spåret ner på stan till körskolan
och boka massa körlektioner. Har äntligen sparat ihop allt jag behöver.
Så nu jävlar ska jag ta det!

Snart så slutar han, så då blir det middag och sen en lugn kväll
med massa mys och några avsnitt av Bones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0