Tar det aldrig slut...?

Snart har det gått fyra veckor men det känns som
om det var igår. Tårarna tar aldrig slut! Vissa dagar
är helt hopplösa och vissa dagar går det hur bra som helst.
Vissa dagar vill jag inte gå ut och träffa folk, allt känns bara jobbigt
men vissa dagar går det. Inte så himla roligt när man är på jobbet.
Men jag försöker vara positiv.
Men ibland när man ser vissa personer så brister det bara.
Jobbar bara idag och i morgon sen är jag ledig i två veckor.
De ska jag spendera med min underbara man:) Ska bli så himla skönt.

Får se om jag får jobba något på söndag, måndag och tisdag.
Efter fredag har jag bara 7 dagar kvar!:) Så det är alltid något positivt.
Är bara nervös att istället för att bli fast anställd så blir jag uppsagd.
Man vet aldrig med den här staden. De vill ju inte anställa någon.
Men jag fösröker hålla humöret uppe så gott det går.
Är glad att jag har så underbara vänner och arbetskamrater som stöttar en.

Idag slutar en av de. Kommer sakna henne väldigt mycket!

Ne nu ska jag gå in och pussa massvis på prinsarna innan jag åker till jobbet.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0