Längesen!

Nu var det bra längesen jag skrev här. Har inte haft tid alls.
Det som hänt sen sist är att Fredrik har tagit körkort och vi har köpt
bil. Och det bästa av allt, jag är fast anställd, eller som det så fint heter: Tillsvidare
anställd. Men jag har en heltidsrad och månadslön. Känns så
skönt att veta att man klarar sig varje månad.  Men det är jobbigt.
Är så slut varje dag! Plus att denna månad har jag fått jobba mer än vad jag
ska. Alltså mycket mera än vad jag är van vid. Fast det klirrar bra i kassan sen:)))

Skulle egentligen jobba lång kväll både julafton och juldagen, men jag hade
sån tur att det var någon som ville byta med mig på julafton. Så nu jobbar jag
dagen den dagen:) Känns så otroligt skönt.

Igår fick jag ett bidrag till körkortet av min morfar, VÄRLDENS BÄSTA MORFAR.
Så nu har jag massa körletioner bokade. Har kört med mamma de senaste veckorna.
Har gått hur bra som helst. Är så himla kul att köra! Nu känns det inte långt kvar
tills jag har körkort.

I morgon kommer Fredrik hem och på Lördag kommer prinsarna hit.
Som jag skanar de tre. Kommer bli helt underbart att få ha de bästa killarna
hemma igen! Älskar de så mycket!

Ne men sova kanske så det blir Torsdag någon gång:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0