Äntligen har det gått 5 veckor!

Jag känner en stor lättnad över att Fredrik kommer hem idag.
I lördags kändes det som om det var en evighet kvar.

Sov hela natten i natt och det behövdes verkligen. Men det finns ju
en viss förklaring till det. Det är tur att det finns hjälp mot värken.

Är så tacksam för att Maria och Tommy Örner lånar ut sin bil till mig
och Emma idag så att vi kan hämta Fredrik. Och jag är tacksam att Emma
ställer upp och kör mig:) Ni är guld värda mina underbara vänner! <3

Skulle egentligen på bröllop på Lördag, men känner att vi inte orkar.
Och jag är jätte ledsen över att vi inte kan vara med och fira Tina och Matte
på deras stora dag.

Vi ska bara ligga hemma hela helgen och bara ta igen oss och bara vara.
Kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0