Har inget bättre för mig...

Kan ju inte påstå att denna dag har varit bättre.
Har sovit skit dåligt, legat och vridit och vänt på mig.
Gav upp klockan 8 i morse. Det är så tråkigt att bara ligga hemma ensam!
Så jag tänkte att en liten promenad till apoteket skulle väl inte göra någon skada.
Tog nästan 30-40 minuter att gå ner på stan, i vanliga fall kanske 10 minuter.
Allt för värktabletter! Men när jag kom hem så hade de fortfarande inte gjort någon
jävla verkan och jag har fan i mig ondare!! Ska tillbaka till kvinnokliniken i morgonbitti.
Hoppas bara på att jag står ut tills dess. Min snälla svärmor ska köra mig. Hoppas det inte
är någon fara men att smärtan försvinner!

Världens bästa Emma erbjöd sig att köra mig till Övik på Torsdag och hämta hem min man!:)
Så jävla snällt av henne! Fredrik vet ingenting än.
Ska väl försöka få i mig lite middag snart, blir pizza idag igen. Bättre än ingenting.

Tusen tack alla för ert stöd. Det värmer verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0