Varför?

Det enda jag vill just nu är att min man ska komma hem.
Men han kommer inte hem förän på Torsdag kväll eller
Fredag morgon. Sitter här hemma och tankarna bara
snurrar i huvudet just nu. Varför just vi? Vi har längtat så
länge efter dig så himla länge. Jag och Fredrik har inte varit
tillsammans speciellt länge. I oktober blir det två år. Men när
vi träffades då för två år sedan visste vi redan då att vi ville leva
med varandra resten av våra liv, det var han jag ville bilda familj med
och gifta mig med. Ibland känns det som om vi har all världens otur.
Varför skulle just vi råka ut för det här? Vi ville så gärna ha dig!
Vet inte vad jag ska ta mig till?
Önskar verkligen att Fredrik var hemma NU så vi kunde finnas där för varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0