14 dagar kvar!

Idag är det 14 dagar kvar tills mitt hjärta kommer hem.
Vi har bara varit ifrån varandra i en vecka, men det känns
som en evighet. Varför ska det vara så jobbigt att vara ifrån
varandra? Det blir inte direkt bättre för varje gång. Helt tvärtom,
det blir bara värre och värre. Försöker att ha så mycket som möjligt
när Fredrik är borta, men det är inte alltid det lättaste. Ibland är det ganska
svårt att hålla humöret uppe, men jag gör mitt bästa. Jag längtar tills
Fredrik får jobb här i stan! Men det är inte direkt det lättaste att få
ett bra jobb i den här stan. Men förhoppningsvis så blir allting lättare
inom en snar framtid!:)
Saknar dig älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0