Den bästa Torsdagen denna månad!

Idag är det den dagen som jag har väntat på i tre veckor.
Dagen då min älskade man kommer hem. Är nästan klar
inför denna mysiga kväll:) Håret är fixat, sminket på, naglarna
torkas och snart ska jag byta om. Tänkte snart ta mig ett glas vin snart.
Han är hemma om ca en timme, kanske mindre. Vill bara att han
ska komma hem! MYYYYYYYYYS!!!!!

I morgon ska vi fira våran efterlängtade bröllopsdag:)
Jag ska först gå och klippa mig på stan, och medans så
fixar min älskling i ordning min överraskning. Är såååååå
nyfiken på vad han har planerat. Och jag ska hämta ut hans
ena present i morgon också. Var så orolig att den inte skulle hinna
komma. Och har jag tur så kommer den andra också i morgon.

UNDERBARA DAGAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0