Denna väntan!

Idag har dagen kommit som jag har väntat på i över
4 år. Idag blir jag fast anstäld i kommunen, eller de
räknar från och med idag men alla papper är väl klara om 1-2
månader. Så jag får vänta så pass länge innan jag blir erbjuden
en rad. Men sen är frågan om vart jag hamnar eller om jag ens
får vara kvar. Men då vet jag iaf.
Känner mig inte direkt taggad till att gå och jobba. Kunde INTE
somna igår. Pluggade till sent igår kväll, så hjärnan var lite
överhettad. Somnade med huvudvärk och den har inte släppt
än. Sitter och väntar på att tabletten ska hjälpa. För jag tänker
inte vara hemma. Jobbar kvällen i morgon, så jag får pina igenom
dagen idag. Får skjuts av snälla Emma till jobbet:) <3

Idag är det 12 dagar kvar tills mitt hjärta kommer hem.
Känns skönt att det börjar närma sig. Kan snart räkna på
bara två händer:) Känns som om det var en evighet sen
vi träffades men det är 9 dagar sedan. Veckan har gått
jätte segt! Men nu kommer det nog gå fort. Har tusen
saker att göra till veckan, så det är ju bra.

Ne påfyllning av kaffet och sen gå till Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0