Hemma igen:/

Jaha, då var jag hemma igen. Kom hem igår kväll.
Känns så tomt utan min älskling. Men den här gången
behöver vi bara vara ifårn varandra i tre veckor:)
De tre veckorna ska jag tokplugga och köra massvis!:)
Och förhoppningsvis bli fast anställd. Kan ju alltid hoppas.
Har iaf fått dagarna till det. Men ska ringa tanten som sitter där
och prata med henne så det inte har blivit något fel. Men
det får bli efter telefonkön.

Men dagen kunde ha startat lite bättre! Vart väckt av telefonen,
sen starta inte boxen, så nu sitter jag i telefonkö till telia. EN TIMME!
Hoppas för fan att de vet vad felet är!

Sen ska jag gå och träffa prinsarna, ska lämna lite saker till de.
Så jag får se om de är hemma. Och så ska jag träffa Emma och Adam.
Och ikväll ska jag träffa Maria och så kommer förhoppningsvis Emma
också:)
Dagen starta kanske dåligt, men den blir bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0