Kan dagarna gå snabbare!

Idag känns allt bara blääää!!!
Jag borde vara hur glad som helst.
Har väntat 4 år på att bli fast anställd, men allt känns så
orloigt om vart man kommer hamna, kommer jag få jobba kvar
eller kommer jag bli uppsagd? Hatar det här ovetandet.

Och nu när jag äntligen har satt igång med körkortet så
är det klart att något kommer ivägen!
Har väntat nästan två år på att få veta vad det är för
fel på min hand/arm! Har haft så jävla ont till och från
sen min skada. Så förra veckan kom min kallelse upp till
Umeås sjukhus. De ska bestämma den dagen om jag ska opereras.
Har körlektioner dagen efter och någon dag efter det.
Men blir jag opererad så kommer jag inte få köra på ett tag
och så blir jag sjukskriven någon vecka.
BRA START!

Vill veta allt nu!

Kommentarer
Postat av: veronica

lycka till med allt!!! :) kram

2011-09-06 @ 19:02:57
Postat av: Jossan

Tack Veronica!!:) Kram

2011-09-07 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0