Tröööööött!!!

Idag är det fjärde dagen på raken jag jobbar, är ganska
så jävla trött. Har en ledig dag i morgon, men då ska jag på
möte anngående jobbet. Och sen jobbar jag 4 dagar till. Men
de passen är inte lika jobbiga som de jag har haft.
Men efter jobbet blir det middag på stan med en kompis jag inte har träffat på
flera, flera månader! Det ska bli jätte roligt!:)

Sitter och försöker njuta av mitt morgonkaffe, men det är lite svårt
när saknaden av min man är så stor.
På Söndag har vi våran bröllopsdag och den missar vi.
Fredrik har inte kommit hem än då:(((
Så den kommer spenderas på varsitt håll:(((
Känns inte så jätte roligt. Men vi får fira den någorlunda när han kommer
hem. Vill att de här 9 dagarna ska gå fort som fan NU!

SAKNAR DIG ÄLSKLING!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0